Jmenuji se Martin a vytvořil jsem pro vás tento článek, ze kterého se dozvíte užitečné informace ke Garančnímu servisu na který máte nárok, pokud si u nás pořídíte repasovaný notebook.
Garanční servis jsme zavedli protože 99% z vás sice ví jak notebook používat ale už neví jak o něj správně pečovat. Stejně jako s autem taky nestačí jen zajet do myčky, tak u notebooku taky nestačí opravdu jen vyčistit konstrukci a vyleštit displej.
Váš notebook dostane od nás i po prodeji kvalifikovanou péči, která nejen že prodlouží jeho životnost ale také vám dodá jistotu, že je váš notebook v naprostém pořádku.
Proč je potřeba dodat trochu péče?
Protože pokud ji budete zanedbávat, čekají Vás starosti například s neuznanou reklamací a poté nemalé investice do oprav. Možná Vás teď napadá "Mám přece záruku takže proč řešit údržbu, kdyby něco budu prostě reklamovat", jenže to není tak úplně pravda.
Reklamace je přece to poslední co chcete řešit a navíc, pokud si závadu způsobíte sami, byť neúmyslně ale například tím, že nebudete provádět základní údržbu chlazení, můžete se u jiných prodejců setkat se zamítnutím reklamace a rovnou Vám nabídnou zpoplatněný servis.
U nás se snažíme předcházet všem nástrahám a zajistit pro Vás bezstarostný nákup i používání. Technické věci necháte prostě na nás.
My víme, že vy nevíte, a proto Garanční servis.
Jednou za rok provedeme komplexní diagnostiku hardwaru abychom se ujistili, že vše šlape jako hodinky. Notebook také kompletně vyčistíme od nečistot a prachu uvnitř i zvenku.
Jak to funguje?
Celkem máte nárok na 2 garanční prohlídky během dvouleté záruky - nic neplatíte, vše je zdarma.
Kdy se garanční prohlídky uskuteční:
Náš technik Venca vám zavolá a domluví se s Vámi na přesném termínu, nicméně..
1. Garanční prohlídka je po 12 měsících od zakoupení - v délce trvání 45 minut
2. Garanční prohlídka je nejpozději 30 dní před vypršením záruky - v délce trvání 60 minut
Garanční prohlídky nejsou povinné ale výrazně Vám doporučujeme je absolvovat. Pokud absolvujete obě prohlídky, prodloužíme Vám záruku ještě o 6 měsíců.
Příprava notebooku na garanční servis
Notebook nemusíte nijak zvlášť připravovat. Jedná se hardwarovou diagnostiku, která se provádí mimo uživatelské prostředí operační systému a tak s vašimi osobními daty nepřijdeme styku. Dbáme na maximální diskrétnost, zachování soukromí a vážíme si vaší důvěry.
Doprava notebooku na garanční servis
- Pokud jste z Prahy a okolí, stačí notebook v dohodnutý termín přinést na naši prodejnu na Letenském nám. 76/3 Praha 7.
- Pokud nejste z Prahy a nebudete mít ani cestu, notebook nám můžete zaslat. Nejlépe v krabici v jaké jste notebook od nás dostali.
- Také můžete využít našeho svozu kurýrem za poplatek 300,- Kč. Náš technik Venca se s vámi domluví na termínu vyzvednutí, notebook zabalíte do krabice, ve které jste jej původně obdrželi a počkáte až Vás kontaktuje kurýr. Jakmile provedeme prohlídku, notebook Vám zašleme zpět a Vy uhradíte poplatek 300,- vč. DPH za dopravu.Počítejte prosím s tím, že pokud zvolíte tuto možnost, notebook nebudete mít k dispozici cca 3 dny. 1. den notebook odešlete, 2. den budeme na notebooku pracovat, 3. den se bude vracet zpět k vám. Svoz pro náš zajišťuje přepravce PPL.
- Pokud jste z Prahy ale nemůžete se k nám dopravit, můžete využít za poplatek 300,- Kč vč. DPH náš vlastní svoz Recomp Express. V takovém případě, notebook u vás vyzvedne náš kurýr a po provedení garančního servisu Vám ho opět přiveze. Poplatek uhradíte kurýrovi v hotovosti při zpětném převzetí notebooku.
Garanční servis u zákazníků doma neprovádíme - není to technicky možné.
Garanční servis u firemních zákazníků je možný na základě individuální domluvy.